briefcase-business Created with Sketch. building-industry Created with Sketch. Slice 1 Artboard Created with Sketch. document-writing Created with Sketch. helmet-hardhat Created with Sketch. shop-building Created with Sketch. tall-building Created with Sketch. TrumfForsikringSvart@1x Created with Sketch. Group Created with Sketch.

Merkevarekjerne

I Frende sier vi at “1 av 10 synes forsikring er spennende. Vi er forsikringsselskapet for de 9 andre”.

Frender (våre kunder) er folk i ulik alder med forskjellige bakgrunner. De bor i by eller bygd, er unge eller gamle, modige eller forsiktige. Det er et mangfold av ulike personligheter og livssituasjoner, men med lik holdning rundt forsikring. Felles for alle er et ønske om å være godt forsikret, uten å trenge å tenke så mye på det. En tanke om at forsikring burde være like lett som det er trygt - for folk flest.

Manifest: Vårt formål er å gjøre forsikring lettere for folk flest, slik at så mange som mulig kan leve et trygt og bekymringsløst liv med riktige forsikringer.


Dette er vår kjerne, vårt DNA. Merkevarekjernen vår sier noe om rollen vi har i markedet og for folket. Det setter en pekepinn på hva vi skal være og for hvem.

Kjernen vår påvirker, på samme måte som løftet vårt, alle aspekter ved det vi gjør, hvordan vi ser ut og hvordan vi prater. Bruk gjerne kjernen som avsjekk ved produksjon av f.eks. tekst og innhold.

Søk i feltet over...